הצדעה מרהיבה ל"לודאים": אלפים במעמד עוצמתי לציון 30 שנה להקמת הגרעין התורני בלוד
כ-4,000 תושבות ותושבי לוד השתתפו באירוע העוצמתי והמרהיב של ארגון "לודאים" המאחד את כלל קהילות הגרעין התורני בלוד, מעמד שהופק ביד-רמה ונערך באצטדיון העירוני ע"ש בני רגב ז"ל.
האירוע הציג בפני הנוכחים את העשייה הגדולה לאורך שלושה עשורים, כיצד החל הפרויקט - מיוזמה לחיזוק לוד הוותיקה ועד להקמת קהילות לתפארת, שהפכו לקהילה אחת גדולה ומאוחדת שקיבלה בשנים האחרונות את השם "לודאים".
הערב נפתח בדברי ברכה של ראש העיר עו"ד יאיר רביבו, סגנו ומחזיק תיקי הנדסה, תיירות ושכונות וותיקות – יוסי הרוש, המשנה לראש העיר אבי גולדברג, ומפקד משטרת לוד – נצ"מ מידד לביא. כן בירכו: מנכ"ל העירייה וממקימי הגרעין – אהרון אטיאס, ומנכ"ל 'לודאים' – נועם דרייפוס.
מדשאת האצטדיון, שרגילה לארח משחקי כדורגל, אכלסה את אלפי האורחים הנכבדים על כיסאות שפוזרו בסדר מופתי, כאשר בחלקו האחורי של המגרש נהנו המשפחות והילדים ממתנפחים ושלל אטרקציות. בצידי האצטדיון נפתחו לרווחת הציבור דוכני מזון ושתיה.
את המעמד כיבדו בנוכחותם נציגי ממשלת ישראל: שר האוצר – בצלאל סמוטריץ', שרת התחבורה – מירי רגב, שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי – יצחק וסלרוף, ושרת ההתיישבות – אורית סטרוק.
במהלך הטקס חולקו תעודות הוקרה למשפחות המייסדות של הקהילות שהיו מהראשונות לקלוט משפחות צעירות לגרעין התורני שהרים את קרנה של לוד, בחסד, בקהילתיות, בתורה ובביטחון האישי.
את ה'שואו' והמופע האמנותי העניקו גדולי הזמר – שולי רנד, עקיבא תורג'מן וביני לנדאו כאשר על הנחיית האירוע הופקד השחקן והיוצר אביב אלוש. במשך 3 שעות נהנה קהל האלפים ממוזיקה איכותית ומקפיצה שהרקיעה את השמחה לשמים.