העיר לוד מחבקת את המתגייסים לצה״ל ולשירות הלאומי!
צעירי וצעירות העיר לוד, העומדים רגע לפני גיוס לצה״ל, יציאה לשירות לאומי או השתלבות במסלולי המשך כמו מכינות קדם-צבאיות ושנות שירות, השתתפו השבוע בכנס המתגייסים העירוני, אותו מקיימת מחלקת הנוער בעיריית לוד מדי שנה.
הכנס נערך בהיכל התרבות העירוני, ונפתח בהתכנסות חגיגית ומושקעת. המלש״בים התקבלו באווירה שמחה עם מוזיקה, עמדת מגנטים למזכרת, דוכני מזון מפנקים ודוכני מידע חשובים להמשך הדרך, בהם מרכז הצעירים בלוד, מכינת 'הזנק' של אחריי וניידת הקהילה של מיט״ב.
בהמשך הערב ראש העיר עו"ד יאיר רביבו בירך את הנוכחים ולאחר מכן התקיים החלק האמנותי, שנפתח בהופעה מרגשת ואנרגטית של להקת חיל החינוך והנוער של לשכת גיוס תל השומר, יחד עם הזמרת מאיה דדון, בליווי מדור רשויות ומדור הפקות של לשכת הגיוס. ההופעה הרימה את האולם והכניסה את כולם לאווירה חגיגית במיוחד.
לאחר מכן עלה לבמה הסטנדאפיסט גיא הוכמן, שסחף את הקהל במופע מצחיק, חד ומלא אנרגיות. בסיום הערב חולקו לכל המתגייסים והמתגייסות תיקי קיטבג איכותיים ומפנקים, מתנת עיריית לוד, שילוו אותם בהמשך דרכם ויזכירו להם תמיד עד כמה העיר גאה בהם.
מחלקת הנוער בעיריית לוד בהובלתה של שני סמדג'ה גאה בדור העתיד של העיר ומודה מקרב לב לכל השותפים שלקחו חלק בהפקת הערב המרגש והמשמעותי. "אנו מאחלים הצלחה רבה לכל המתגייסים והמתגייסות לצה״ל, לשירות הלאומי ולמסלולי ההמשך. העיר לוד גאה בכם!".