מבקר העירייה ותלונות הציבור
דוחות מבקר העירייה
- דו"ח מבקר העירייה מס' 42 לשנת 2019
- דו"ח מבקר העירייה מס' 43 לשנת 2020
- דו"ח מבקר העירייה מס' 44 לשנת 2021
- דו"ח מבקר העירייה מס' 44 לשנת 2022
דו"חות הממונה על תלונות הציבור
סעיף 15 לחוק קובע "הממונה על תלונות הציבור יגיש לראש הרשות המקומית ולמועצת הרשות המקומית דין וחשבון על פעולותיו לא יאוחר מ-1 במאי בכל שנה; המועצה תקיים דיון בעניין הדין וחשבון בתוך חודשיים מיום שהוגש לה; דין וחשבון כאמור יהיה פתוח לעיון הציבור ויפורסם באתר האינטרנט של הרשות המקומית".
דין וחשבון הממונה על תלונות הציבור לשנת 2020
להלן מידע אודות תפקיד הממונה על תלונות הציבור, עפ"י חוק הרשויות המקומיות (ממונה על תלונות הציבור) תשס"ח - 2008 ודרך הפנייה אליו. מידע זה אינו בא במקום הוראות חוק. כל אדם רשאי להגיש תלונה לממונה על תלונות הציבור. על הרשות המקומית ומוסדותיה, על עובד, על נושא משרה או ממלא תפקיד ברשות המקומית, וכן על גוף עירוני מבוקר, על עובד, על נושא משרה או על ממלא תפקיד בו. תלונה תהא בעניין הנוגע למילוי תפקידו של הנילון. על המעשה לקיים יחדיו את שני התנאים הבאים: פגע המעשה באדם אחר או מנע ממנו טובת הנאה ,על המתלונן לקבל את הסכמתו של אותו אדם להגיש תלונה להנחת דעתו של הממונה על תלונות הציבור. להלן דוגמאות על מעשים שניתן להתלונן עליהם בפני הממונה על תלונות הציבור: תלונה תוגש ע"ג טופס תלונה מקוון כאן לקבלת סיוע בהגשת תלונה ניתן לפנות בטלפון בטל: 08-9279909. הממונה על תלונות הציבור יבחן את התלונות בהתאם להוראות החוק ויודיע למתלונן, בכתב, על תוצאות הבירור. תלונות שלא יבוררו ע"י הממונה על תלונות הציבור אף אם המעשה מקיים את שני התנאים דלעיל: יצוין כי, פניות בנושאים דוגמת פינוי אשפה, תאורת רחוב, גזם, ביוב, מדרכות , שילוט, מעברי חציה, רישום לבתי ספר וגנים, מזגנים בבתי ספר וכדומה, יש לפנות למוקד העירוני בטלפון 106 או 08-9279900תלונות הציבור
מידע כללי
מי רשאי להגיש תלונה לממונה על תלונות הציבור ?
על מי ניתן להתלונן?
על מה ניתן להתלונן?
כיצד תוגש תלונה ?