לוד מחדשת קשרים בעולם במסגרת ברית ערים תאומות

לוד מחדשת קשרים בעולם במסגרת ברית ערים תאומות ראש העיר יאיר רביבו במפגש עם ראש העיר הרומני דרגוס קיטי המשלחת מלוד בפגישה עם ראש העיר גורי בגאורגיה, ועם נבחרי ובכירי העירייה 2 משלחות מלוד הוזמנו בשבוע שעבר ...


תאריך: 29-06-2017

לוד מחדשת קשרים בעולם במסגרת ברית ערים תאומות

ראש העיר יאיר רביבו במפגש עם ראש העיר הרומני דרגוס קיטי

המשלחת מלוד בפגישה עם ראש העיר גורי בגאורגיה, ועם נבחרי ובכירי העירייה

2 משלחות מלוד הוזמנו בשבוע שעבר לביקור בערים התאומות פיאטרה ניאמץ ברומניה וגורי בגאורגיה. המטרה, לחדש את הברית שנכרתה בין לוד לערים התאומות, להעצים ולמנף את שיתופי הפעולה, בין היתר בנושאים כלכליים מוניציפליים, תרבות ואומנות, ספורט, ניהול עירוני, תיירות, חילופי משלחות נוער וסטודנטים וכיו"ב.

במשלחת לעיר פיאטרה ניאמץ ברומניה, ראש העיר לוד עו"ד יאיר רביבו, עוזרו עו"ד משה אלדן וחבר מועצת העיר שלמה אברמוביץ. ראש העיר נפגש עם מקבילו הרומני, דרגוס קיטי, "איש נעים ומקצועי העומד בראש עיר יפהפיה ומטופחת", אמר יאיר רביבו.

במשלחת לעיר גורי בגאורגיה, המשנה לראש העיר חבר המועצה רפי קטאשוילי, מנהל באגף משאבי אנוש אבי בוטראשוילי, ודובר העירייה יהורם בן ארוש, אשר נפגשו עם ראש העיר גורי, זורב ג'ירקבלאשוילי, והתרשמו מהעיר הפסטורלית והציורית ומהתרבות העשירה של העם הגאורגי.

ביקורן הקצר של שתי המשלחות היה מוצלח ומלמד. שתי המשלחות דיווחו כי חידוש הברית עם כל אחת מהערים תוביל להבנה טובה יותר בין העמים, ליצירת קשרים ולמציאת אינטרסים משותפים המשרתים זה את זה כבסיס לשיתוף פעולה שיהיה לתועלת העיר לוד והערים התאומות.