בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
עם סיומה של שנת הלימודים תשפ"ו ולקראת היציאה לחופשת הקיץ בשבוע הבא, בעיר לוד מסכמים שנה חינוכית מלאה בפעילות, רצופת עשייה, עם הישגים, חדשנות והתמודדות עם אתגרים לאומיים כמו המלחמה מול איראן ושאר החזיתות, כשבמרכזה נמצאים עשרות אלפי תלמידים ותלמידות, אנשי מערכת החינוך המסורים ואנשי אגף החינוך ברשות המקומית שפעלו ללא לאות למען ההצלחה.
בצלצול האחרון שיישמע בסוף חודש יוני 2026 יסיימו בלוד: 6,718 תלמידי גני הילדים, 15,835 תלמידי היסודי מכיתות א' ועד ח' וכן 6,873 תלמידי העל-יסודי בכיתות ט' ועד י"ב. מערכת החינוך הטובה בלוד ששמה הולך לפניה, כוללת גני ילדים, בתי ספר יסודיים ועל-יסודיים, חינוך מיוחד, תנועות נוער ומסגרות בלתי-פורמליות.
בשנה האחרונה - תשפ"ו, נרשמו הישגים מרשימים בתחומי הלימודים, המדעים, הטכנולוגיה, החינוך הערכי, ההתנדבות והמעורבות החברתית. לצד זאת, הושם דגש על חיזוק החוסן האישי והקהילתי במיוחד, לאור המצב הביטחוני והתקופה המורכבת שעוברת על מדינת ישראל.
במהלך שנה"ל אגף החינוך בעירייה, כולל בעת המלחמה באמצעות החמ"ל העירוני, יזם שורה ארוכה של תוכניות חינוכיות, יוזמות חדשניות ופרויקטים עירוניים, שיתוף פעולה עם מנהלי בתי ספר, הגננות, המורים, היועצות, הפסיכולוגים, מדריכי הנוער וכלל השותפים לעשייה החינוכית.
סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, בני סיתאלכיל: "בשנת הלימודים ראינו מסירות יוצאת דופן של צוותי החינוך שפעלו מכל הלב שהפך למקור גאווה. אני מבקש להודות לכל אחת ואחד מאנשי החינוך בעיר – מהגיל הרך ועד החינוך העל-יסודי, בחינוך פורמלי והבלתי פורמלי. בזכות העבודה המקצועית והמסורה שלכם, ילדי לוד זוכים לחינוך איכותי, ערכי ומתקדם.
ראש העיר לוד - עו"ד יאיר רביבו: "שנת הלימודים שמסתיימת בימים אלה היא עדות לכוחה של מערכת החינוך לוד. אני מבקש להודות מקרב לב לסגני בני סיתאלכיל – מחזיק תיק החינוך, לראש מינהל החינוך – אייל בלוך ולכל עובדי מינהל החינוך, לסגניתו חגית קווה, למנהלי ומנהלות המחלקות – נחמי זלמנוב חינוך יסודי, אמיתי אוחיון – חינוך חרדי, שרה כהן – חינוך מיוחד, מנאל חאסקיה – חינוך חברה ערבית, למנהל בתי הספר, לגננות, למורים, לתומכי ההוראה, לצוותי החינוך ולכל העוסקים במלאכה החשובה ביותר - חינוך ילדינו. בזכותכם אנו ממשיכים לראות הישגים מרשימים, ולראות התקדמות בכלל בכל תחומי החינוך. אני מאחל לכל תלמידי העיר, להוריהם ולצוותים – קיץ פורה, בטוח ומהנה".
באגף החינוך בעיריית לוד ציינו כי כבר בימים אלה נמשכות ההכנות לקראת שנת לימודי תשפ"ז, במטרה להמשיך ולהצעיד את מערכת החינוך העירונית קדימה, תוך הרחבת המענים החינוכיים, פיתוח תשתיות חדשות וקידום מצוינות בכל תחומי העשייה. עיריית לוד מאחלת לכל תלמידי ותלמידי העיר, לצוותי החינוך, להורים ולכל תושבי העיר חופשת קיץ נעימה, בטוחה ומהנה, ומודה לכל העוסקים במלאכת החינוך על שנה של השקעה, מסירות והצלחה.