רוטרי לוד ועיריית לוד מצדיעים לדור העתיד
43 שנות מצוינות בלוד: עשרות תלמידים וסטודנטים מצטיינים זכו למלגות בהיקף של 75 אלף ש"ח בטקס חגיגי בעירייה. ראש העיר יאיר רביבו הודיע על הגדלת התמיכה העירונית
בטקס חגיגי ומרגש שהתקיים באולם הכנסים של עיריית לוד, העניק מועדון רוטרי לוד מלגות הצטיינות לתלמידים וסטודנטים מהעיר, זו השנה ה-43 ברציפות. המלגות, בהיקף כולל של 75 אלף ש"ח, חולקו בסיוע עיריית לוד, עמותת פ.ש.ר, הקרן לפיתוח לוד ותורמים נוספים, במעמד ראש העיר עו"ד יאיר רביבו, ראש מינהל החינוך אייל בלוך, חברי רוטרי, מנהלות בתי ספר, תורמים ובני משפחות הזוכים.
בנאומו סיפר ראש העיר יאיר רביבו, כי גם הוא זכה בעבר למלגה ממועדון רוטרי בתחילת דרכו האקדמית. רביבו שיבח את פעילות המועדון לאורך יותר מארבעה עשורים והכריז כי עיריית לוד אשר שותפה מדי שנה למפעל החשוב של הענקת מלגות, תגדיל בשנים הקרובות את תמיכתה.
יאיר רביבו פרגן בדף האישי שלו לכל מקבלי המלגות: "רפואה, פסיכולוגיה, חינוך, ריפוי בעיסוק, ספורט, הנדסה, מדעי חברה, מדעים, הנדסת חשמל, מתמטיקה, ביולוגיה ועוד.. אלו רק חלק מהתארים שהסטודנטים המצטיינים מלוד לומדים בהשכלה הגבוהה בישראל - והיום הענקנו להם מלגות יחד עם מועדון רוטרי, עמותת פש"ר, הקרן לפיתוח לוד ואנשים פרטיים טובים שמאמינים בהשכלה גבוהה. אמרתי לכל סטודנטית וסטודנט בטקס, כי עיריית לוד מוכנה לקלוט אותם לעבודה, ושאנו מחפשים עובדים איכותיים ומשכילים. המלגות שחולקו בסך אלפי השקלים, הן הוקרה צנועה שלנו על ההשקעה הארוכה באקדמיה. תמשיכו הלאה, תעשו חיל, ותזכרו - לוד היא תמיד בית עבורכם, גם בתום הלימודים והקמת התא המשפחתי".
הטקס עמד גם בסימן הוקרה לזכרו של בני שפר ז"ל, מנשיאי מועדון רוטרי לוד וממייסדי מפעל המלגות, שהלך לעולמו לאחרונה. משתתפי האירוע ציינו בדבריהם את תרומתו רבת השנים לחינוך, לקהילה ולקידום צעירי העיר.
מקבלי המלגות השנה ייצגו מגוון רחב של תחומי לימוד ומסלולי הצטיינות. לצד המלגות הכלליות, הוענקו השנה גם מלגות ייעודיות שנועדו לעודד מצוינות בתחומי לימוד שונים, הודות לתרומתם הנדיבה של גורמים פרטיים ועסקיים. מלגת הצטיינות במתמטיקה הוענקה לזכרו של ניסן אברהם ז"ל ביוזמת אביו, עמי אברהם; מלגה בתחום הרפואה נתרמה על ידי משפחת ברעם; מלגה בתחום הספורט נתרמה על ידי גבי לסט; ומלגה מיוחדת לקידום צעירים הוענקה בחסות חברת "מטלכם".
הסטודנטית חובל אילונה נשאה דברים בשם מקבלי המלגות, הודתה לתורמים על האמון וההשקעה בדור הצעיר והדגישה את תרומתה של ההשכלה הגבוהה כבסיס לצמיחה אישית, למצוינות מקצועית ולהשתלבות משמעותית בחברה.
במהלך הערב העניק מועדון רוטרי תעודות חבר כבוד לראש העיר יאיר רביבו, לאיש העסקים שי פרדו ולמנכ"לית עמותת פ.ש.ר ברכה שלזינגר, כהוקרה על תרומתם המתמשכת לקידום החינוך והמצוינות בלוד.
האירוע חתם ערב מרגש של נתינה, הוקרה ומצוינות, והדגיש את מחויבותם המשותפת של עיריית לוד, מועדון רוטרי והשותפים הרבים להמשך טיפוח דור העתיד של העיר.