יש ספורט בלוד (16-22.6.26)

כדורסל נשים: בתום משחק דרמטי על עונה שלמה: לוד חגגה עלייה ללאומית עם לב גדול והמון נשמה!


הפועל עירוני לוד נשים רשמה ביום ב' השבוע הישג היסטורי ומרגש: עלייה לליגה הלאומית, לאחר משחק פלייאוף דרמטי מול הפועל גליל עליון צפת. למרות הפסד 59:56 במשחק שנערך באולם מדעים בלוד, שמרה לוד על יתרון הסלים מהמשחק הראשון - והבטיחה את מקומה בליגה הלאומית לעונת 2026/27. זהו רגע שייזכר שנים רבות בספורט הלודאי: ערב של מתח, לב גדול, קהל נלהב - וסיום מתוק במיוחד.

 

שחקניות הפועל עירוני לוד חוגגת את העלייה עם מאיר אליהו והצוות המקצועי

 

משחק על עונה שלמה

 

קפטנית הקבוצה גוזרת את הרשתות בתום משחק העלייה

 

גליל עליון צפת הגיעה למשחק כשהיא דרוכה ומלאת אמונה. בדף הקבוצה נכתב ערב המשחק: "משחק סופר קריטי בקרב על העלייה ללאומית. אנחנו מגיעות מוכנות, חדות ועם מטרה אחת ברורה."

 

ואכן, בנות הגליל הציגו משחק לחימה, אגרסיביות ורצון עז להפוך את התמונה. אך מולן עמדה קבוצה לודאית ממושמעת, טקטית, מאומנת - ובעיקר בעלת אופי של אלופות.

 

לוד, שהגיעה למשחק מהמקום הראשון בפלייאוף העליון, ידעה לשמור על קור רוח גם ברגעים המכריעים. למרות ההפסד במשחק עצמו, הפרש הסלים העדיף עשה את שלו, והקבוצה חגגה בסיום את העלייה המיוחלת.

 

 

מסע עלייה מרשים

 

מנהל הקבוצה פיני חן גוזר את רשתות המשחק

 

העלייה ללאומית אינה מקרית. לוד הציגה לאורך כל העונה יציבות, עומק ויכולת גבוהה: ניצחון חוץ גדול על אליצור תל אביב 74:89, ניצחון על גליל עליון במשחק הראשון בפלייאוף, רצף משחקים שבו הובילה כמעט לכל אורכו, משמעת, הגנה חזקה ויכולת התקפית מגוונת. המאמן עידן קדוש והצוות המקצועי הובילו את הקבוצה בדרך ברורה, עם דגש על אחריות, מחויבות ועבודת צוות.

 

בתום המשחק אמר מנהל הקבוצה פיני חן: "הקבוצה הזו הוכיחה אופי של אלופות. השחקניות נתנו את הלב והנשמה, והעיר לוד יכולה להיות גאה בהן."

 

 

חגיגות על הפרקט

 

פתחו שמפניות. שחקניות הקבוצה חוגגות את העלייה לליגה הלאומית

 

מיד לאחר שריקת הסיום, כשהבשורה על העלייה הפכה רשמית, פרצו השחקניות לחגיגות מרגשות: חיבוקים, דמעות, שירה - ולבסוף גם פתיחת בקבוקי שמפניה ושפיכה על המאמן ועל מנהל הקבוצה, כמיטב המסורת של קבוצות שעושות היסטוריה.

 

לאחר מכן גזרו השחקניות את רשתות הסל - טקס שמסמל את כיבוש היעד ואת תחילתו של פרק חדש.

 

 

ברכות מהעירייה ומהנהלת הספורט

 

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו: "זהו הישג אדיר לספורט הנשים בלוד. השחקניות הוכיחו נחישות, מקצועיות ואמונה. העיר כולה גאה בכן."

 

המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הספורט, אריה לוי: "מזל טוב לקבוצת הנשים על העלייה לליגה הלאומית. זהו מיתוג חיובי לעיר והוכחה לכך שספורט הוא מקור לגאווה ולהשראה."

 

מנהל אגף הספורט, מאיר אליהו: "העלייה הזו היא תוצאה של דרך. השקעה, מקצועיות ועבודה משותפת של כל הגורמים. לוד ממשיכה לפרוץ קדימה."

 

סגן מנהל אגף הספורט ומנהל מחלקת הספורט, ירון זרד: "הקבוצה הזו היא מודל למצוינות. נמשיך ללוות אותה גם בליגה הלאומית ולוודא שתמשיך להצליח."

 

מנהל הקבוצה, פיני חן: "זהו רגע מרגש. השחקניות הוכיחו אופי, לב גדול ורצון לנצח. לוד על המפה – ובגדול!"

 

מאמן הקבוצה, עידן קדוש: "הבנות נתנו הכול על המגרש. הן האמינו בדרך, עבדו קשה והגיעו לרגע הזה בזכות. אנחנו מוכנים לאתגר הבא."

 

 

לוד כותבת פרק חדש בספורט הנשים

 

כרזת המשחק המכריע

 

העלייה לליגה הלאומית מסמלת את המשך התנופה של הספורט בעיר לוד ואת ההשקעה המתמשכת בקידום ספורט הנשים. הפועל עירוני לוד נשים הוכיחה כי עם אמונה, עבודה קשה וצוות מקצועי איכותי - כל יעד אפשרי. העיר לוד גאה בכן!

 

 

 

הכנס השנתי למורי ומורות החינוך הגופני בלוד: מפגש מקצועי מרגש ב"בית אריאל" והוקרה לעשייה החינוכית בעיר!

 

המורים לחינוך גופני של בתי הספר היסודיים נהנים מההרצאות המקצועיות שהועברו בכנס

 

הכנס השנתי למורי ומורות החינוך הגופני בלוד הפך כבר למסורת שהולכת ומתחזקת. בשבוע שעבר התקיים בלוד הכנס השנתי למורי ולמורות החינוך הגופני של בתי הספר היסודיים בעיר - אירוע שהפך למסורת מקצועית חשובה, וכיום נערך לראשונה במרכז החדשני והייחודי "בית אריאל", שהוקם בלוד והפך בתוך זמן קצר לאחד ממוקדי השיקום, המשלב ספורט‑חינוך המתקדמים בישראל.

 

את הכנס יזמו והפיקו אגף הספורט העירוני, בהובלת ירון זרד, האגף, ועינת זכריה, רכזת מפעלי הספורט העירוניים, שמונתה לתפקידה לפני כעשרה חודשים ומאז מובילה תנופה משמעותית במערכת החינוך הגופני בעיר.

 

 

נוכחות מרשימה של אנשי מקצוע מובילים

 

בנוסף למורים והמורות מבתי הספר היסודיים בעיר, עוד השתתפו בכנס מנהלי אגפים ומחלקות בעירייה, מאיר אליהו, מנהל אגף הספורט ונחמי זלמנוב, מנהלת מחלקת החינוך, הנהלת "בית אריאל" ברשותה של המקיימה והמנכ"לית גילה רוקמן ומנהל המרכז גבי חורש, המפקח על החינוך הגופני במחוז מרכז שלומי אירים ועופר חדד, רכז אירועי הספורט במחוז מרכז.

 

המורים נהנו מהרצאה מרתקת, בהנחיית יהונתן שימל, שחשפה אותם לידע חדש, כלים פדגוגיים עדכניים ודיונים על פיתוח החוסן הנפשי של תלמידים באמצעות החינוך הגופני והספורט.

 

 

"בית אריאל" - בית חדש לחינוך הגופני בלוד

 

הכנס השנה התקיים לראשונה בבית אריאל, אשר הוקם להיות מרכז מתקדם וחדשני לטיפול, חוסן וריפוי באמצעות הספורט, ומיועד לתמיכה במתמודדי טראומה בהם חיילי מילואים, משפחותיהם, נוער בסיכון, כוחות הצלה ואזרחים. בעקבות טבח השבעה באוקטובר והמלחמה המתמשכת, רבים מתמודדים עם טראומה ופוסט־טראומה. באמצעות תוכניות ספורט טיפוליות, המשתתפים מחזקים מחדש את גופם, מחדשים את הקשר עם עצמם ורוכשים כלים המאפשרים חזרה הדרגתית לחיי שגרה, יציבות וחוסן.

 

 

עינת זכריה - שילוב נדיר של ניסיון, חזון ומצוינות!

 

ראש אגף הספורט מאיר אליהו מעניק זר פרחים למפיקת הכנס עינת זכריה

 

עינת זכריה, שהייתה שותפה מרכזית בהפקת הכנס, מביאה עמה מעל שלושים ושמונה שנות ניסיון בחינוך ובספורט, מתוכן שלושים וארבע שנים כמורה לחינוך גופני בבית הספר ספיר.

 

בתפקידה הנוכחי היא אחראית על כלל מפעלי הספורט העירוניים בבתי הספר, על תחרויות עירוניות, ימי ספורט, אירועי שיא, שיעורי שחייה עירוניים לתלמידי כיתות ה', ועל פיתוח תוכניות חדשות שיחזקו את ההשתתפות הספורטיבית בקרב תלמידים מכלל המגזרים.

 

בכנס הודו לה המשתתפים על ההפקה המקצועית, ועל תרומתה המשמעותית לקידום החינוך הגופני בעיר. בסיום, העניק ראש אגף הספורט מאיר אליהו זר פרחים לעינת, הוקרה מהאגף, והנוכחים איחלו לה ברכות חמות לרגל יום הולדתה שחל ביום קיום הכנס.

 

 

דברי המפקחים והמנהלים

 

שלומי אירים, המפקח על החינוך הגופני במחוז המרכז, פתח את הכנס והודה לעיריית לוד ולאגף הספורט על היוזמה. הוא הדגיש את חשיבות הפעילות הגופנית לילדים, במיוחד בתקופה כה מאתגרת, וציין את חשיבות החיבור בין המורים, בתי הספר והעירייה.

 

מאיר אליהו, מנהל אגף הספורט, בירך את המשתתפים ושילב בדבריו מסרים חינוכיים ורוחניים על חשיבות הגוף והנפש. בדבריו, הדגיש אליהו את החשיבות שבשיתוף פעולה בין אגף הספורט לאגף החינוך, ואת הרצון להרחיב את הפעילות העירונית ולהעצים את המורים.

 

ירון זרד, סגן מנהל אגף הספורט בירך את המשתתפים, ואמר: "הכנס השנתי למורי ולמורות החינוך הגופני הוא הרבה מעבר למפגש מקצועי. זהו מפגש של קהילה חינוכית שמאמינה בחשיבות הפעילות הגופנית ובהשפעתה על בריאות הילדים, על הביטחון העצמי שלהם ועל איכות חייהם. מורי החינוך הגופני הם שותפים מלאים לעשייה העירונית, והחיבור בינינו הוא המפתח לקידום הספורט בלוד. אני רואה בכם שליחים אמיתיים, שמחנכים דרך תנועה, ערכים ודוגמה אישית".

 

נחמי זלמנוב, מנהלת מחלקת החינוך: "אני מברכת את המורים לחינוך גופני, אני רואה בכם חלק חשוב בחינוך הילדים באמצעות הספורט ותרבות הספורט. אני מברכת את שיתוף הפעולה בין אגפי החינוך והספורט ובשנת הלימודים הבאה, תשפ"ז, נעצים יותר את שיתוף הפעולה הזה למען תלמידי לוד".

 

נמשיך לפעול יחד, מתוך שליחות ואמונה בדרך, כדי להרחיב את הפעילות הספורטיבית בעיר, להעצים תלמידים ולהוביל את מערכת החינוך הגופני בלוד קדימה. תודה לכל מי שלקח חלק בכנס, ותודה מיוחדת לעינת זכריה על עבודתה המקצועית והמסורה."

 

 

מבט לעבר העתיד!

 

כבר הפך למסורת. הכנס השנתי למורי ומורות החינוך הגופני בלוד

 

הכנס השנתי ממשיך לבסס את לוד כעיר שמובילה את תחום החינוך הגופני, ומחזק את הקשר בין המורים, אגף הספורט ובתי הספר. באגף הספורט מקווים כי שיתופי הפעולה שנרקמו בכנס יבשילו כבר בשנת הלימודים הקרובה, ויביאו לפעילות ענפה בבית אריאל ולפיתוח דור חדש של תלמידים פעילים, בריאים ומלאי מוטיבציה.

 

 

כדורסל: אליצור לוד קט סל ב' המאירי – אלופת המחוז ללא הפסדים!

 

אבי גולדברג עם שחקני האלופה המדליות וצלחת האליפות

 

קבוצת קט סל ב' המאירי של אליצור לוד חתמה עונה מושלמת וזכתה באליפות המחוז. במשחק האחרון גברה הקבוצה על כפר אורנים בתוצאה 62:48, וסיימה את העונה ללא הפסד אחד.

 

 

צלחת האליפות

 

 

לאחר המשחק, אמר יו"ר המועדון אבי גולדברג: "אני גאה בילדים ובמאמן הצעיר גלעד מי נדב, תלמיד בישיבה התיכונית "צביה" לוד. הדור הצעיר שגדל כאן יביא הרבה כבוד לעיר. תודה למאיר אליהו ראש אגף הספורט ולפיני חן מנהל המתקנים על שיתוף פעולה פורה, ולראש העיר עו"ד יאיר רביבו על התמיכה המתמשכת."

 

 

"אליצור לוד" חוגגת עונת שיא: אליפויות, ניצחונות והוקרה לדור הצעיר!

 

מסכם עונה פורצת דרך ומלאת עשייה. אבי גולדברג

 

אגודת "אליצור לוד" ממשיכה לפרוח ולהציג הישגים מרשימים בכל הגילים. קבוצות הילדים והקט סל של המועדון חתמו את העונה עם תוצאות יוצאות דופן, רוח לחימה ומחויבות גבוהה, והביאו הרבה כבוד לעיר לוד ולמערכת כולה.

 

מאחורי ההצלחה עומד אחד האנשים המשפיעים ביותר בעיר - אבי גולדברג, חבר מועצת העיר, יו"ר "אליצור לוד" ודמות מרכזית בגרעין התורני. לאורך השנים הפך גולדברג לסמל של עשייה, חזון ונתינה. הוא מוביל מיזמים חינוכיים, מקים קבוצות ספורט מצליחות, ומקדיש את זמנו לקידום הדור הצעיר מתוך אמונה עמוקה בכוחה של קהילה חזקה ומחנכת.

 

גולדברג מלווה מקרוב את השחקנים הצעירים, מפרגן להם, מעודד אותם ומעניק להם מסגרת ערכית ומקצועית. לדבריו, המוטיבציה, ההשקעה והרצון להצליח של הילדים הם מקור השראה אמיתי.

 

הוא מבקש להודות לשחקנים על ההתמדה, למאמנים על העבודה המקצועית ולכל ההורים על התמיכה. בנוסף, גולדברג מביע הערכה עמוקה לראש העיר עו"ד יאיר רביבו על תמיכה מתמשכת, למשנה לראש העיר ומחזיק תיק הספורט אריה לוי על ליווי צמוד, ולראש אגף הספורט מאיר אליהו ולסגנו ירון זרד על עבודה מקצועית, מסורה ומלאת לב. לדבריו, שיתוף הפעולה העירוני הוא המפתח להצלחת המועדון.

 

 

אליצור לוד ילדים ב' המאירי – ניצחון מרשים וחתימת עונה מוצלחת!

 

אליצור לוד קט סל ב מדעים לאחר הניצחון על הפועל גזר

 

קבוצת ילדים ב' המאירי של אליצור לוד רשמה ניצחון מרשים על הפועל גזר שעלבים בתוצאה 69:55.

 

השחקנים הציגו משחק קבוצתי, נחישות ורצון לנצח, וסיימו עונה מלאה בהתקדמות מקצועית ובגרות ספורטיבית.

 

 

אליצור לוד קט סל ב' מדעים – ניצחון חוץ חשוב!

 

אליצור לוד קט סל ב מדעים לאחר הניצחון על הפועל גזר

 

קבוצת קט סל ב' מדעים של אליצור לוד ניצחה בחוץ את הפועל גזר בתוצאה 60:52. הקבוצה הציגה אופי חזק, משחק מסודר ורצון גדול לנצח, והמשיכה את מגמת ההתקדמות של מחלקת הכדורסל בעיר.

 

 

אליצור לוד מגייסת מאמנים ומאמנות

 

הזדמנות להצטרף למשפחה שמגדלת את דור העתיד של הכדורסל בעיר: מועדון אליצור לוד ממשיך להתרחב ולהוביל את תחום הכדורסל בעיר, וכעת פותח את שעריו בפני מאמנים ומאמנות שמעוניינים לקחת חלק בעשייה חינוכית וספורטיבית משמעותית. המועדון, הנחשב לאחד המרכזיים והפעילים בלוד, מחפש אנשי מקצוע בעלי תשוקה למשחק, יכולת להוביל ולהשפיע, ורצון אמיתי לעצב את דור הספורטאים הבא.

 

מה מחפשים?

 

מאמנים ומאמנות לחיזוק צוות האימון במוקדי בית הספר לכדורסל ברחבי העיר. בנוסף, קיימת אפשרות לשילוב בצוותי האימון של קבוצות הליגה של אליצור לוד, עבור מי שמבקשים להתקדם ולהוביל קבוצות תחרותיות. במועדון מציינים כי תפקיד המאמן באליצור לוד אינו מסתכם בהדרכה מקצועית בלבד. מדובר בעשייה חינוכית של ממש: ליווי אישי, בניית ביטחון עצמי, פיתוח משמעת, יצירת תחושת שייכות והנחלת ערכי ספורט וקהילה.

 

הובלה מקצועית ברמה גבוהה!

 

מועדון אליצור לוד מגייס מאמנים ומאמנות

 

את תהליך הגיוס מובילים שניים מהאנשים המרכזיים במערכת: מתניה שניידר, מנהל בית הספר לכדורסל, ותום כהן, המנהל המקצועי של המועדון. שניהם מדגישים כי אליצור לוד מחפשת מאמנים ומאמנות שמגיעים מתוך שליחות, אהבה למשחק ורצון אמיתי להשפיע.

 

לפרטים והרשמה: מתניה שניידר, מנהל בית הספר לכדורסל, 052-7985788 ותום כהן, מנהל מקצועי 054-7674367.

 

 

 

טניס שולחן: הפועל לוד מציגה- ניצחון בפלייאוף והישגים מרשימים באליפות לוד הפתוחה!

 

קבוצת הפועל לוד בטניס שולחן לאחר הניצחון על מכבי זיכרון יעקב

 

שבוע משמעותי עבר על מועדון הפועל לוד בטניס שולחן, עם שילוב של הצלחה תחרותית בפלייאוף הליגה הלאומית לצד הישגים בולטים באליפות לוד הפתוחה - אירוע שהפך לאחד המרכזיים בלוח השנה של הענף בישראל.

 

 

ניצחון בפלייאוף ועלייה לשלב הבא

 

כרזת משחקי ההצלבה

 

במשחק הפלייאוף שנערך בשבוע שעבר במרכז טניס השולחן בלוד, גברה הפועל לוד על מכבי זיכרון יעקב ועלתה לשלב הבא של משחקי הפלייאוף בליגה הלאומית לבוגרים.

 

הקבוצה הציגה יכולת מרשימה, כאשר דן זווילי רשם שני ניצחונות מלאי אופי, וניר אנגלר הוסיף שני ניצחונות נוספים שהבטיחו את הניצחון הכולל. במועדון ציינו כי מדובר בהופעה קבוצתית חזקה, המשקפת את העבודה המקצועית וההתמדה של השחקנים לאורך כל העונה.

 

 

אליפות לוד הפתוחה – אירוע מרכזי בענף

 

אליפות לוד הפתוחה, שנערכה ביום חמישי האחרון, ממשיכה לבסס את מעמדה כאחד האירועים החשובים והמכובדים בענף טניס השולחן בישראל. התחרות כללה כ-60 שחקנים מהטובים בארץ, והפכה לזירה מקצועית המשלבת מצוינות, תחרותיות וחיבור לקהילה המקומית.

 

שחקני הפועל לוד רשמו שורה של הישגים מרשימים במגוון קטגוריות:

 

מקום 1 קורן זווילי מקום 2 עילאי עדני מקום 3 4 אור חיים מטטוב ואליה מיכאלי

 

חובבים - גיל 15

מקום ראשון: קורן זווילי, מקום שני: עילאי עדני, מקום שלישי–רביעי: אור חיים מטטוב, אליה מיכאלי

 

בוגרים דרג ב מקום 1 איתן עזיזוב מקום 2 אריאל מכטה

 

בוגרים - דרג ב'

מקום ראשון: איתן עזיזוב, מקום שני: אריאל מכטה

 

בוגרים דרג א. מקום 3 נעם אלימלך בנאי

 

בוגרים - דרג א'

מקום שלישי: נעם אלימלך בנאי

 

 

מקום 1 עידו קטורזה מקום 3 ליאם גורביץ

 

 

גיל 13 - דרג א'

מקום ראשון: עידו קטורזה, מקום שלישי: ליאם גורביץ

 

יקיר סומברג אליה סלקמן ואיליי סופר

 

גיל 15 - דרג ב'

מקום ראשון: יקיר סומברג, מקום שני: אליה סלקמן, מקום שלישי: איליי ספיר

 

איתן עזיזוב אריאל מכטה איתי קורקוס צבי כהן

 

גיל 15 - דרג א'

מקום ראשון: איתן עזיזוב, מקום שני: אריאל מכטה, מקום שלישי-רביעי: איתי קורקוס, צבי כהן

 

אופק קבריטי ועמית ענבר

 

בוגרים - דרג על

מקום ראשון: אופק קבריטי, מקום שלישי: עמית ענבר

 

 

 

הוקרה ותודות

 

איציק אברמוביץ עם שניים מהזוכים באליפות לוד הפתוחה עידו קטורזה וליאם גורביץ

 

נשיא ומייסד המועדון, שלמה אברמוביץ', בירך את השחקנים והודה למובילי העיר על תמיכתם: "תודה לראש העיר לוד, עו"ד יאיר רביבו, על התמיכה המתמשכת בספורט בעיר. תודה לאריה לוי, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הספורט, למאיר אליהו, ממנהל אגף הספורט, ולירון זרד, סגנו, על העשייה היומיומית למען קידום הענף. בזכותם ובזכות הספורטאים המסורים שלנו, לוד ממשיכה להיות כוח משמעותי בטניס שולחן בישראל."

המאמן הראשי, איציק אברמוביץ', הוסיף: "ההישגים אינם מובנים מאליהם. הם תוצאה של עבודה קשה, מחויבות ותמיכה עירונית רחבה. לוד ממשיכה להוביל ולהוות דוגמה לענף כולו."

 

 

מבט לעתיד!

 

הפועל לוד ממשיכה לבסס את מעמדה כמועדון מוביל בארץ, הן בזירה התחרותית והן בפיתוח דור העתיד של הענף. ההישגים באליפות לוד הפתוחה והניצחון בפלייאוף מצביעים על עתיד מבטיח ועל המשך צמיחה מקצועית.

 

לפרטים נוספים והרשמה לפעילויות המועדון: 052-2547913.